Hemma från träningen

Kom precis in ifrån stallet, skittrött och svinhungrig! En positiv sak är väl att jag kanske kan somna innan elva ikväll?  

Ebbabebban va iaf jättefin och skötte sig jättebra! Först va hon väldigt spänd, vilket sen gick vidare till att hon va väldigt laddad och hoppade över alla bommar på marken osv. Men tillsluuuut galopperade hon helt vanligt över dom 9/10 gånger! Typ.. Sen hoppade vi lite olika banor på små hinder med stor fokus på lydnad vilket va helt super för oss. De blev lite kaos här och där men på det stora hela över förväntan! På slutet va hon riktigt lugn och fin vilket resulterade att jag hann med att mjukna innan hindrena utan att hon stack iväg och då fick hon riktigt fina språng faktiskt! Som det ser ut nu blir det en liten 80cm klass för henne på Lördag!

Pappa filmade lite, någon som är intresserad av att se lite? Då menar jag väldigt lite, bara några av sprången på slutet där jag red klokt och så ;)


HAHA.. Ebba första dagen, HÄNT LITE ELLER?

Utöver Ebba har jag alltså ridit Otto som gick hopplektion och sedan lille röd! (Curt) Hade en lugn och stillsam ridtur med Ronja och den röda tjockisen(Stina).. Eller snarare motsatsen haha ;) Jag höll på att ramla av flera gånger för jag skrattade så mycket åt Ronja och Stina..

Postat av: Angie

Klart vi vill se fiilm :D <3

2012-01-19 @ 09:05:04
URL: http://angelicamartell.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: