I brist på annat

Sängliggandes och däremellan kringhoppandes på kryckor. Har rejält ont i hela kroppen och mitt ben kan jag inte ens stödja lite på, blir att köra med resten av familjen haha. "Pappa kan du hämta deeet! Pappaaaa?!"
Snart sett färdigt säsong 1 av Franklin and Bash, som jag började med igårkväll. Fuck så tråkigt jag har!
 
Tror inte det är så illa med mitt ben, förmodligen bara fått en rejäl smäll(tramp/spark) på en muskel eller något, vilket borde gå över rätt fort? Kunde ju varit värre ;)

Ni får lite random utvalda bilder från min mobil i min tråkighet








Postat av: Lilla gumman

Usch jag tycker din häst ser farlig ut. Varför bockar/sparkar han så tror du? Har ont eller är han bara dum? Gör du ngt fel?

2012-01-22 @ 17:03:08
Postat av: Lilla gumman

Usch, jag tycker din häst ser farlig ut. Är du aldrig rädd? Varför bockar/sparkar han så? Det ser ut som hans mål är att kasta av dig!

2012-01-22 @ 17:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: