Klar för dagen.

Har precis kommit hem från stallet och sitter nu och snaskar på lite korv. Skall nog snart övergå till godisskålen dock. ;)

Har idag städat bort det sista i stallet i stan, så nu har man flyttat på riktigt. Sorligt på ett sätt men samtidigt lite skönt.

När packningen var klar så åkte vi vidare till hästarna och red en sväng på Castro och Stina, tog bara järnvägen fram och tillbaka en gång.

Castro skötte sig helt okej idag, lite spänd ibland när det var lite buskar, elskåp mm som tänkte döda honom, för det är ju ganska vanligt att de gör sånt, men annars så var han riktigt mjuk och fin i munnen och jobbade på bra fast vi red i "skogen".

Curt fick vila idag. Det var han lite värd. ;)




Imorgon har man en ganska så fullproppad dag, detta kommer den att innehålla:

-Först till tandläkaren vid 7.50 (Kul tid) Vet inte riktigt vad de skall göra så har inte koll på hur lång tid det kommer ta.
-Men om jag hinner så skall jag försöka hinna med att iaf rida en och mocka mina boxar på Hästnäs.
-Vid 14 skall jag ut till Dahrves och rida Obelix, samt köpa en ny grimma och värmeliniment.
-Sen åka och köpa foder till Castro
-Efter det ut till mina hästar igen och rida de resterande 2
-Med hjälp från mamma mocka alla boxar+ ta in alla hästar på Hästnäs
-Rida lektion på Malena(?) klockan 19. (Den andra unghästen)

Så imorgon har man ganska fullt upp om vi säger så. ;) Men som det ser ut nu så ser min Tisdag ganska så tom ut, så då kan man kanske få chilla lite. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: