Lång dag

Gick upp vid sju imorse och morgonfodrade, ut i stallet och fixa vid nio sen åkte vi till tävlingen vid tio och sen kom jag inte in förens nu! Sinnesjukt trött är jag nu kan jag lova. Tävlingen gick väl rätt bra, jag och Otto skötte oss iaf rätt bra! Vi kom hem igen vid tre tiden och då kastade jag mig ut med Ebba, longerade ungefär 30-40min och sen hoppade jag upp och joggade av henne och skrittade i kanske en kvart.  
Fick jobba massamassa övergångar när jag hade henne på lina så hon skulle lugna ned sig, så det va väl ungefär det vi gjorde idag. Övergångarx1000000000000

Sen har jag klippt Otto oxå, började göra det redan igår men då ville inte vår sax sammarbeta så det sket sej. Fick låna Håkanssons, redan igårkväll faktiskt men orkade inte ta tag i det förens idag. Han blev fin iaf, klippte inte så jättenoga så han är säkert väldigt randig och så men kommer ändå behöva klippa om honom inför tävlingssäsongen i februari så jag orkade inte riktigt va nogrann ;)

Nu sitter jag och väntar på att mupp#1 ska komma hit och leka!!
/Sara


Postat av: Molly

Hur gick tävlingen då?

2012-01-06 @ 22:53:36
Postat av: Ida

Kan du inte lägga upp film på släktfejden? :)

2012-01-06 @ 23:23:10
URL: http://pliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: