Lite blandat

Varit väldigt dåligt väder idag, så har bara varit ute och skrittat och joggat Otto lite.
Sen har jag klippt halva Kelly och städat stallet.(Någon som vill se bilder på vårt lilla ruckel till stall?)
 
Så imorgon ska jag klippa färdigt Kelly på morgonen, sen tänkte jag prova och klippa Otto oxå och sen skulle väl Ebba klippts färdigt..någon gång :) Hade egentligen velat droga henne lite så vi slipper bråka, men känns ju ganska ovärt när det bara är tre ben kvar i princip. Otto har jag ju bara klippt en gång, drogad, då stod han blickstilla hela tiden. Innan de har jag bara haft maskinen på i stallet och då har han fått panik ungefär.. 
 
På fredag är det lite lektävling, först ska Lillen hoppa Kelly i en LC och sen så är det "släktfejden" där jag ska hoppa Otto tillsammans med Lillen och Kelly, går i hela 80cm så de får vi se hur de slutar! Är lite oroad över hur vi ska klara själva växlingen, man ska nämligen växla med ett spö. Kelly brukar bli jävligt laddad i sånna tillfällen och finns ju en risk att Otto blir lite mupp. Blir spännande! ;)
/Sara


Hittade en gaaaaammmal bild, tycker den är rätt charmig! Ser ut som Samona skrattar..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: