Lovar bättre uppdatering

Från min sida imorgon, jag har verkligen legat på latsidan, iaf när det gäller bloggen. Men som sagt imorgon skall det bli ändring på den punkten.

Har idag fått hem den nya Hööks katalogen, och jag måste säga att jag blev glatt överraskad. VÄLDIGT mycket fina saker.

Jag tycker verkligen inte om deras "Gold Medal" logga, den ser bara billig ut eftersom de oftast härmar andra märken, men numera har de massor med schabrak samt luvor UTAN märken, vilket är ett stort + från min sida.

Så jag tror faktiskt det blir en liten beställning därifrån snart, man måste ju passa på när de har fraktfritt. ;)

Nej nu skall jag hoppa vidare till TVen och se färdigt på Top Gear. :)

Godnatt gott folk!

(Tror jag bland annat kommer lägga upp lite bilder på det jag fastnade för på Hööks imorgon, kanske litelite intressant iaf. ;) haha)



Min fining till röding!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: