Och vad händer idag då??

Har nog inte speciellt mycket på schemat idag, hade egentligen tänkt att jag skulle klippa Curt (eftersom han ser ut som en gris i pälsen för tillfället) men självklart så glömde jag min klippmaskin hemma hos Sara igår (hon har lånat den och klippt sina med, eftersom min klippmaskin är bäst). Så då bli det alltså ingen klippning idag.

Alla djur skall väl få röra på fläsket idag. Kanske kan hoppa både Curt och Stina idag, men det är bara om mamma orkar stanna kvar i stallet när jag rider tre hästar. Kan finnas en risk att hon blir lite lack på mig. ;) Fast vi får ju se lite hur ridbanan ser ut också förstås. :)

Sen skall vi väl städa lite i stallet i stan och försöka få bort allt jag samlat på mig under 6 år. KUL!

Skriver mer sen om hur allt gått. :)


Bilden är från min och Castros debut i 1.40m på hemmaplan. Han är helt okej den där hästen. ;)

Postat av: Mella

Hej! :D Du deltog i Veckans blogg hos mig denna vecka, gå in & kolla om du vann . Om inte checka vinnarnas bloggar och anmäl dig till nästa veckas !

Kraaamis Mella

2012-01-08 @ 19:14:06
URL: http://MirellaThelander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: