Så kan det gå

Imorse när jag kom ut i stallet va lille Ottson svullen i ena karleden på ett bakben, han har nämligen mugg på alla fyra ben som kommer och går. Dock brukar de ge med sig så fort man smort in lite och hållit rent. Men nu har har han alltså på ett bakben, va på och pillade och tvättade det igår och smorde in. Eftersom han reagerade när jag va på och kände så tyckte jag det va dumt att rida lektion på honom. Ebba blev ju väldigt trött igår så hon skulle vila idag, kändes dumt att rida lektion för första gången då. Så gav hästarna halva sin frukost inne eftersom det va mörkt ute och spöregnade, såg ingen anledning att ta ut dom då. Så fick de komma ut lite senare och äta färdigt då. Nu väntar jag på att Lillen ska komma hem så får jag se ifall vi rider en sväng på hennes småhästar.

Lite synd med lektionen med Otto då jag för en gångs skull va riktigt taggad för att rida lektion på honom. Han va så himla busig igår så hade nog varit väldigt välbehövligt dessutom. Får hoppas de blir bra fort :)



Skrattade btw ihjäl mig när jag läste Ronjas inlägg nedan, om polisen alltså. That's my girrrrrrrrrrl! Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: