Sådärja..

Nu har jag suttit och trixat och fixat lite här på bloggen, och om ni inte sett vad så ta er en titt på den vänstra sidan av bloggen vid menyn :) Där har jag lagt in bilder på oss tre, och nu till det bästa; om nu klickar på en bild så kommer ni till våra presentationer! Så blir det lite lättare för nya läsare bla, om ni vill läsa vem vi är och så.

Hoppar nu ni uppskattar det haha, jag och mina data va inte riktigt sams när det skulle göras så det va väldigt nära att jag slängde datan i golvet ett par gånger..heh..

Sen ska jag fixa en ny header ganska snart, är inte alls nöjd med den vi har så..
Sen ska väl vi skaffa en lite snyggare design överhuvudtaget såsmåningom men vi är väl inte supertekniska någon av oss så ni får räkna med att det kan ta ett tag :) /Sara



EDIT: Nu bytte jag header till en jag slängde ihop lite snabbt bara.. De får duga för tillfället, är medveten om att den inte är särskilt vacker men orkade verkligen inte med den andra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: