Sjuk

Spenderat större delen av dagen med huvudet i toaletten.. haha nä riktigt så illa kanske det inte va.
Dagen har däremot spenderats i sängen, mått riktigt kasst och inte kunnat äta klokt för de har bara kommit upp igen. (ber om ursäkt till er känsliga om ni blir lite äcklade haha). Känner mig lite bättre nu iaf när jag kunnat få i mig en stadig middag.

Helt smart var jag väl inte och stack ut och red Otto en sväng i skogen, va lite mer än vad jag orkade trots att vi kanske va ute i 20-30min bara. Han va iaf jättefin, men huuh så spänd han va haha. Skrittade med jättekorta höga steg och typ skakade och tvärnet och tänkte vända hem till tryggheten vid sin älskade Ebba flera gånger. Haha. Va alldels för länge sen han reds ut.. Travade mest och då fokuserade jag bara på att han skulle trava på ordentligt med långa steg. Höll i mig ordentligt kan jag lova, och tur va väl de när han körde lite rodeo haha. Tog en hemskt minikort galopp i slutet bara sen red vi hem, fick hoppa av halvvägs och göra det onämnbara haha. Fräääääscht. Men va ett välbehövligt pass för Otto, sen att jag gick in och slocknade några timmar efter får man väl räkna med ;)

Imorgon får jag se om jag kanske bara longerar båda lite innan tävlingen på Lördag!

 

Nu ska jag försöka sova, är med största sannolikhet hemma imorgon med så kanske blir lite mer ordentligt uppdatering då. Måste egentligen klippa lillhästen inför tävlingen men han är ju ett jävla monster när klippmaskinen kommer fram så vi får se hur de blir. Ebba skulle ju oxå kanske haft mer än ett klippt ben men det är ju samma sak där ;) Monster!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: