TISDAG!

Har varit en helt okej dag idag.

Först åkte jag ut och fixade hästarna, red som sagt enbart Castro idag och han skötte sig väl helt okej. Red på en äng med högt gräs som var ganska sur och väldigt stor, vilket då inte är de bästa förutsättningarna för Castro. Jag själv har ganska svårt för att rida rakt fram, hehe, och sen när man inte har några väggar så blir det ju ännu svårare. Och om man är obalanserad på Castro så blir han sur.

Men visst var han väl lite spänd, men gjorde absolut inget dumt, så jag blev faktiskt lite stolt över min 17åriga bebis idag. ;) haha



Sen vid 4 åkte jag och mor hem till Jane m. familj. Eftersom de skall åka iväg nu i 3 dagar så undrade dom om jag hade lust att ta hand om deras hästar under denna tid, så då blev jag lite informerad om vad saker och ting fanns och vad jag skulle fixa. :) Och medans jag är där ute så lär jag ju handla upp alla mina pengar som jag tjänat på sista tiden. x) (de äger största hästbutiken på gotland)

Efter instruktionerna så blev vi bjudna på fika, vilket var mycket trevlig misann. :)

Sen åkte vi direkt ut till våra hästar och fixade det lilla sista och så fick såklart alla en varsin godnatt puss. ;)

Tyvärr så blev det ingen bio ikväll, vilket på ett sätt var bra eftersom jag kom ju på att det var nya avsnitt av The Big Bang Theori ikväll, och sen så skulle jag bjuda Sara med mina gratis biljetter som jag fick i julklapp, men ja jag har då ingen koll på vart jag lagt dom. x) haha

Men självklart skall vi gå en annan dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/Ronja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: