Trevligt

Haft en väldans trevlig dag idag, mycket tack vare att den spenderats i större delen med Ronja.
Åkt massa bil, så var vi även ut och såg lite på johan spetz träningen. Dock har det inte hänt särskilt mycket annat, vi skulle egentligen åkt till ridhuset när vi kom hem men pappa är lite krasslig och han kommer tillbringa åtminstonde tre kvällar i ridhus i veckan som kommer så vi skippade det. Så mina hästar fick vila, för försöka ut och gå med dom imorn eller longera lite. 

Nu ska jag försöka färga mitt hår, som jag btw klippte häromdagen.. blev inte särskilt vackert och lite för kort men det va så himla slitet och jobbigt så jag kunde inte låta bli. Hehe.. 

 bara för att vi är så himla fula! hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: