turboprutt

Kom hem för typ en halvtimme sen så har suttit under massa filtar och försökt bli lite varm, vilket jag tyvärr inte blivit :( helt sjukt kallt ute!!(hehe, typ -5)
Ska iaf gå ut i stallet nu, får se om jag longerar nån häst eller om jag bara ska mocka och ta in dom..



btw, smart kompis jag har eller? Pratade med Ronja i telefon när jag slutat en stund så ska hon inviga en ny täckesgjord, ni vet en såndär i resår! Så håller hon på massa om att den är jättekort och jag säger till henne att spänna ut den, vilket hon säger att hon gjort till fullt. Då frågar jag om hon verkligen dragit den åt rätt håll, att hon kanske spännt in den istället. Lite halvt oseröst sådär, och ja så osmart är hon väl minsann inte säger hon osv. Och då ska jag va lite rolig och säger, men prova att dra den åt andra hållet vilket hon gör och då inser hon att hon hade dragit den åt fel håll haha! så jag hade rätt hehe, jävla puckobarn!! men i love her ändå!


Postat av: sarajansson

hahahahahahaha dog lite. dt är råttan det

2012-01-30 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: