Usch och fy.

Har precis varit hos tandläkaren, 7.50 kul tid!

Men iaf så tog de massa bilder (de skall ha före och efter bilder), gjorde lite avgjutningar och informerade mig lite om vad som väntas skall. Och det finns bara ett ord PANIK!

Okej jag kanske skall börja med att berätta att min ena framtand är sönderslagen totalt (flera år sedan detta hände) och för tillfället har jag en ful plasttand, och eftersom munnen växer fram tills typ nu så har de inte kunnat gjort en ny fin tand, men som sagt så skall de börja fixa med den nu.

Så först skall de ta bort hela roten och sätta dit någonting provisoriskt som skulle läka ett tag, sen när det har läkt så skall de operera in en skruv uppe i tandköttet som skulle läka i typ 6 månader och efter det skulle jag få min nya tand. Om jag förstod allt rätt.

Låter som en ganska kul grej att gå igenom va?!

Eller inte!

Men men förhoppnigsvis så blir det väl bra i slutändan iaf, dock har jag allt annat än lust att gå igenom detta! Men är man klantig så är man. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: