-

Idag har mina hästar vilat och jag har varit hemma.. Går verkligen framotillbaka med mitt ben men känns som det kanske inte va det smartaste att rida igår, kunde knappt gå på det imorse. Men de är väl bara muskeln som ska återhämta sig lite och så får man väl börja anstränga den lite lugnt och försiktigt antar jag. No biggie lixom!
Bara jag tar på liniment regelbundet så är det inte så illa heller :)

Lite snabbt från mig bara innan jag hoppar in i duschen och sen sova. Börjat komma i säng i hyffsad tid om kvällarna nu plus att jag haft sovmorgon varje dag i en vecka haha. Men grymt skönt kan jag lova och är nog nästan så att jag sovit ikapp nu. Lite iaf :)

Söt bild på universums finaste ponny

Funderar på vad man kan skriva för intressanta inlägg imorgon? Hade det varit intressant med ett inlägg om typ Kelly kanske? Kom med förslaaaaaaag :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: