Xtremt tråkig dag

Varit hemma idag med, och ingen ridning. Kunde inte stödja på foten överhuvudtaget imorse, sen blev det bättre under dagen efter jag smörjt in med nån slags kylliniment typ en gång i timmen så då gick jag ut och gjorde stallet och planen va alltså att vi skulle åka till ridhuset, vilket sket sig när mitt ben fuckaupp sig igen.
Så är väl mindre jätteglad över det kanske, då mina hästar är helt galna som det är.. Och justnu är det väl inte direkt någon som vill rida mina monster haha.. Speciellt inte Otto.

Såfort mitt ben är som de ska blir det skärpning på alla sätt och vis, hästarna måste aktiveras dagligen, jag måste komma igång med promenader till att börja med och sen ut o springa. Godis har jag redan slutat med, dock tänker jag fortsätta med coca cola, chips och choklad(i minskad mängd då). Men inte äckligt lösviktsgodis som man bara mår dåligt av. Och sen skolan ska jag verkligen jobba på med nu, det är ju typ bara fram till april/maj sen är det praktik resten.  Galet vad skönt!  

Lite bilder på trams-majjan Ebba idag när de skulle få hö.. Visst är hon förjävla söt ändå? Har film när hon håller på oxå, någon som vill se?



Postat av: EMMA

alltså vart är alva? ;)

2012-01-25 @ 09:20:24
URL: http://strangenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: