Ännu mer nytt!

Dålig uppdatering här på bloggen för min del på senaste tiden, fy mig! Men jag lovar jag skall bli bättre. :)

Hästarna går helt okej. Castro sköter väl sig oftast, han har haft lite små utfall när han tycker att jag begär för mycket av honom, men de har gått över väldigt snabbt. :)

Curt vilade igår tror jag, först skulle jag rida honom sen fick jag ett sms av mamma att Molly skulle ta honom igår också, så då åkte jag till stallet senare, men när jag kom dit så sa de att Molly var sjuk, så jag vet inte om han gick igår eller inte, han har ju inte vilat på jag vet inte när så det var ganska lugnt. :)


Stina blir bara tjockare och tjockare. För någon dag sen så blev hon av med skorna också (så nu är hon mamma på riktigt), men hon är nu ganska hovöm, stackarn hon är inte van att gå utan skor. :)




(en La Kim Luva samt HV Polo lindor dimpade ner i min brevlåda här om dagen, nu väntas det bara på en liten sak till, så är outfitten fulländad)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: