Dagen.

Idag står inte allt för mycket på schemat. Skall rida Obelix och sen självklart Castro. Sen pratade mamma om att vi kanske skulle löshoppa 3åringen idag. Men vi får väl se.

Iaf så red jag Castro på banan igår. Han var helt okej fin hela passet, ganska mjuk i munnen men samtidigt kändes det som att han var lite på gränsen till att bli arg, men det blev han aldrig som tur var. :) Nu ett par dagar i rad så har jag rullat över några bomar på marken bara för att träna avstånd lite varje dag, så nu börjar det sitta igen (iaf på Castro). Skönt!



Man måste ju alltid få lite godis när man varit duktig! ;)

Eftersom Castro vart så duktig förra helgen så har han fått ett nytt schabrak och eftersom jag är en sån underbar snäll dotter så köpte jag även en tröja till modern min! ;)


Postat av: mamma

Tack kära dotter den är underbart skön:)

Puss på dig!

Mamma!

2012-03-25 @ 18:14:34
Postat av: Julia

3-åringen som ni bytte mot Cortino? Har ni fått hem den? Kan du inte berätta lite om den?! Hur har Cortino det på fastlandet?

2012-03-25 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: