...

Insåg just att jag inte ens satt en fot i stallet sedan i Måndags kväll, inte varit utanför huset heller för den delen!
Helt sjukt.. Senast jag inte va ute i stallet, om man bortser från när vi varit iväg på meeting och så då, på så lång tid. Eh, jag har faktiskt ingen aning haha. 2009 kanske när jag hade körtelfeber? Om jag ens höll mig inne så många dagar..det har jag ingen koll på! Hehe..

Iallafall känns det skitskumt, tur att pappa och Lillen ställt upp och fixat när jag legat utslagen här inne.. Nu är förresten Lillen nere för räkning oxå, stackarn!
Ska ut och fixa stallet nu, de ska väl inte nattas ännu på ett tag men de lär ta sin lilla tid eftersom jag fortfarande är ganska dålig, och så måste jag dessutom fixa med Ottos mugg, som förmodligen lär ha blommat ut ordentligt de här dagarna det inte skötts om. Good times!
Vi hörs väl senare, ska försöka ta tag i en hel del plugg ikväll som borde varit gjort för länge sen..


randomutvald bild.. Samona i sin andra MSVB.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: