Liten tävlingsplanering.

Jag är inte mycket för att planera och det är inte ofta jag bestämmer tävlingar jag skall på. Om jag skall vara helt ärlig så har jag enbart anmält mig via tdb kanske två gånger i mitt liv, en liten pinsam fakta...

Men det är ju mamma som betalar mina tävlingar och det är hon som vet när hon kan ta ledigt från jobbet, så därför får hon fixa med allt sånt där, annars hade det nog bara blivit krångel. Hehe Så pga detta så kan jag inte fixa fram någon lång tävlingsplanering, men vi har iaf planerat in två tävlingar på fastlandet inom mycket snar framtid. :)

10-11 Mars Botkyrka. Skall bara tävla en 1.20m och en 1.30m. Anledningen till att vi åker till denna tävling är för att vi skall lämna Curt samtidigt och nu när jag tävlar samtidigt så får vi båten betald, annars kostar den ju över 2000 för oss och Larven. Så det blir lite dyrt om man kanske till och med skall åka upp och byta tillbaka sen igen, så därför tar man en tävling samtidigt... :)


17-18 Mars Södertälje. På Lördagen skall han gå 1.20m och 1.30m. Sen på Söndagen blir det bara laget för hans del. :) Så håll tummarna för oss nu! ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: