Mot fastlandet.

Imorgon bär det av, sista dagen med världens bästa ponny! Men förhoppningsvis så kommer han tillbaka om några veckor. ;)

Har precis varit och hoppat Malena lite, travhoppa går jätte bra och då hoppar hon faktiskt riktigt fint när det blir lite höge, men sen till galopphoppningen så blir det lite flax och fläng. Hon har ju problem med sin galopp i vanliga fall så när det kommer hinder ivägen så blir det extra svårt, men hon hoppar alltid iaf. :)

Snart skall jag börja packa till imorgon. Orkar inte, är hur otaggad som helst, och det blir ju inte bättre utav att jag knappt ser ett enda avstånd när jag hoppar för tillfället, inte ens på Castro. Men men sånt är livet ibland. ;)


Har inte bestämt vilken outfit jag och Castro skall använda oss av i helgen heller. Någon som har något förslag?? Just nu står det nog mellan Blå/Rosa och Blå/Röd. Vad tycker ni?? ;)





Postat av: Anonym

Ska du tävla i helgen? Vart?

2012-03-09 @ 15:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: