papiii



Bjuder på en film på Ramazottis papa, Regazzoni, såhär i tråkighetens tid!
Funderar förresten på att skaffa en egen blogg igen, typ lite mer personlig ochså? Hiss/diss?
Tycker de är så tråkigt när ingen av oss bloggar särskilt klokt här osv..

Sen apropå pappor lite såhär, kan ju passa på att framföra en "hyllning" till min egen fader som alltid ställer upp och kör och betalar allt hit och dit för mig och mina systrar, hade det inte varit för honom hade vi inte kunnat fortsatt med hästarna ens! Så för er som inte vet så är min pappa bäst! ♥ Vet att många håller med mig om det dessutom ;)

Postat av: Ida

Hiss :)

2012-03-23 @ 06:17:27
Postat av: Fia

Hiss!

2012-03-23 @ 08:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: