Segt intär-net.

Har kommit hem från familjen Strange. Har idag ridit 4 hästar, två bebisar, en 4åring och en 5åring, så endast ungt har det varit på schemat, och för att då balansera upp detta så har jag precis varit ute och ridit min 17åring. ;) hehe Vilket inte  gick alt för bra, men han kom ganska fort ur sina små anfall, alltid positivt! ;)

Det har väl gått helt okej idag, jag har väl inte riktigt varit någon stjärna på hästryggen, men snart rider jag nog in mig på dom. Måste lära mig att kunna ändra min ridning efter vilket djur jag sitter på och inte göra likadant på alla. Men som sagt det kommer nog snart. :)



Min Fin/knäppa arab. ;)

Lovar även att jag skall försöka bli bättre på att göra inlägg här, känner att jag är otroligt dålig på detta. Men som sagt det skall det bli bättring på! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: