Sjukt trött

Dagarna bara rusar förbi och jag hänger knappt med, känns som att det blir alledels för mycket över varje dag. Saker som jag borde hunnit med men som istället skjuts upp, och de blir ju bara värre och mer för varje dag.. Skärpning! From nästa vecka måste jag ta tag i mitt liv..

Igår gick ju alltså Otto dressyrlektion, han blev faktiskt riktigt trött på slutet så det va ju bra!
Sen red jag ut på två fina damer här hemma, en av dom va mindre rolig och det hela slutade med att puckot stegrade så vi slog runt. Ganska jätteäckligt, men vi båda överlevde även om vi både nog vart lika chockade.. Jag lyckades förstås slå i huvudet ganska hårt och blev lite halvt borta, men lyckades ta mig hem och ut och rida en häst till iallafall.

Idag har jag faktiskt hoppat Kelly på lektionen vi hade imorse. Jätteroligt, sån härliga känsla att hoppa upp och rida en häst man knappt ridit på ett halvår och så klickar allt som de ska ändå! Fina lilla ponny:)
Varken hann eller orkade rida när jag kom hem då vi skulle iväg med Otto nån timme efter jag kommit hem. Mindre kul men aja..

Nu borde jag göra massor av saker, framförallt plugga, innan jag slänger mig i duschen och sen sover.. Har en ganska halvstor inlämning till på fredag som jag knappt börjat på, utöver det har jag ungefär 1565641 saker som ska lämnas in men de skjuter jag upp och börjar med nästa vecka.. Tror dock det blir sängen nu istället, mår inte alls bra och är svintrött dessutom.


slumpad bild..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: