Snart iväg igen. :)

Idag blir det en lite senare tur ut till Strange. Har nu några dagar framöver hand om Dahrves hästarna också. Så skall snart ut och släppa ut de små liven. :)

Men först frukost i magen! ;)


Castro har skött sig fint de senaste dagarna, kanske inte varit superduper mjuk hela tiden, men emellanåt har han släppt till riktigt bra. :)

Hästarna ute vid Strange börjar jag rida in mig på lite mer nu, det är ännu inte bra, men det blir bättre och bättre iaf. :) Men märkte igår att jag är öm i hela stjärten, inte van med att gnida runt på 5-7 hästar om dagen. haha Men även det blir väl bättre sen, skall bara skaffa lite hårdare hud på rumpestumpen. ;)

Haha nej nu måste jag nog sätta lite fart. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: