Sunny day

Stallet klart och två små ponnyer ridna, ska ut och longera mina två eftersom det blåser som faan = ingen bra idé att rida! Höll seriöst på att blåsa av förrut när jag red haha. Men det är sol så det är massa kärlek på det!

Annars försöker jag bara njuta av lovets sista dag, sen är det ju helg innan skolan börjar men ändå.
Sex veckor kvar, sen bara en månads praktik, som en fis i rymden när man ser tillbaka på alla år man tillbringat i skolan so far ;) Måste bara fixa nån hyffsat rolig praktikplats, helst hade jag velat åkt upp till fastlandet, fått lite annat perspektiv på allt och grejer. Men det är ju det där med hästarna, kan ju inte direkt lämna dom en månad.. Och ta med blir ju ganska krångligt, speciellt eftersom jag har två små monster! 


Världens finaste ponny:) när vi kom tvåa med elitlaget i södertörn förra året.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: