svar igen

märks att jag inte har något liv haha. kan inte sova och är så uttråkad att de nästan inte finns ;)

KarolinaWestberg om svar på kommentar!:
varför kunde du inte ha kvar han ? :)

Svar: Jag lånade ju honom bara, eller hade väl honom på prov egentligen. Hursomhelst så slöt det med att ägaren inte ville sälja, hon har haft honom sen han va minis tror jag och ville egentligen inte sälja honom från första början men pga lite grejer så va hon tvungen att sälja av lite hästar. Och skulle hon egentligen sålt en annan som då blev halt, och då fick de bli Frej som skulle säljas. Men sen behöll hon alltså honom istället. Synd förstås eftersom vi klickade rätt bra han och jag och han är riktigt fin, men man kan ju inte tvinga någon att sälja sin häst haha;) Sen fick jag ju Otto i slutändan, lite mer utbildad och rutinerad(inte för att det alltid märks men..) så de löste sig ju rätt bra ändå!
Annars var de två faktiskt lite smålika, vimsiga som fan båda två iaf! Frej va(är) ju lite större, piggare och lite klokare/snällare/mindre cpstörd. ;)




Postat av: KarolinaWestberg

hahaha! okej ;)

2012-03-04 @ 10:15:03
URL: http://karroannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: