Tom på ord och tom på känslor.

Orkar inte gå in djupt på helgen men här kommer den i kortfattat format.

Jag vill ha min ponny tillbaka! Jag kunde inte haft en snällare eller duktigare hopphäst, han gör verkligen allt, kranglar sig ur de värsta situationerna som jag sätter honom i. <3 Jag rider som ett spann skit och behöver hoppträna mycket mycket mer. Någon som har en häst som behövs hoppas? ;) Hehe

Nej men seriöst, nu börjar letandet efter lånehäst på riktigt, för jag måste verkligen ha något jag kan hoppträna på! :)




Du är för fin ibland!

De sålde lite saker till 50% vid tävlingsplatsen, så självklart fick jag med lite saker hem. Köpte detta BR schabrak för 170:- och sen även ett par ridskor i läder för 250:- Men de ligger nog kvar i Larven tror jag. Men schabraket passade perfekt till HV Polo luvan som jag köpte i Globen förra året. :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: