Tråkigt!

Missade först dressyrlektionen på skolan igår eftersom pappa var iväg med jobbet i stockholm, kom hem inatt.
Och sen idag har vi egentligen studiedag men vi hade "frivillig" ridning. Alltså om vi ville och kunde. Men ingen vanlig lektion efter.. Och eftersom jag egentligen inte har någon häst att hoppa, då Otto hoppat så grymt bra i helgen så vill jag inte ta honom. Och Kelly är jag ju egentligen både för stor och för tung för, så de känns inte heller bra. Ebba vill jag inte pressa så mycket då hon haft ont i ryggen och knappt gått något sista tiden, då känns en hoppträning lite överkurs. Kunde ju tagit vilken som helst av dom tre och bara tagit de lite lugnt på lektionen, men då hade jag varit kvar i Visby till klockan fyra vilket känns hur ovärt som helst. Dessutom skulle vi behövt åka innan halv sju imorse och pappa kom hem efter kl 01.00 inatt, känns lite småtaskigt!
Känns iallfall väldigt tråkigt att missa båda lektionerna denna vecka, även om det innebär att jag är "ledig" istället.

Har suttit och pluggat fram till nu, och nu ska jag äta lunch och bege mig ut i stallet.
Tänkte rida ut Otto och galoppera lite, försöka iallafall, och sen får vi se om Ebba kanske får gå lite bommar i ridhuset senare, annars blir de lite trimm de la trimm ute i det vilda!


Något som inte är tråkigt är min häst hoppteknik iallafall :) Han är fiiiiiin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: