Ridit!

Precis kommit in efter att ha ridit veckans första pass på Otto, och jag överlevde! Hehe..
Med fyra dagars vila i ryggen va han väl allt annat än fin och trevlig, stark och lite stretig och sen flög han ju i luften för minsta lilla osv. Höll bara på att ramla av en gång, och då flög han verkligen omkring och hittade på allt möjligt! Har börjat bli lite snabbare på att få tag i honom när han börjar, men de gäller ju att ha en del tur i de lägena hehe ;) Sen efter det va han faktiskt ganska fin, lite stark och bogarna ville gärna flyga lite hit och dit. Sen känner jag mig bara sneare och sneare när jag rider, riktigt jävla jobbigt! Ska ta och stretcha ordentligt ikväll, och sen nästa vecka ska jag till sjukgymnasten oxå. Behövs verkligen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: