Vad händer??

Blir inte speciellt mycket uppdatering från min sida nu för tiden, men ja jag är ju inte hemma speciellt mycket nu för tiden. ;) Men jag skriver så fort jag kan och orkar. :)

Iaf så red jag 4 hästar vid Stranges igår, vilket gick helt okej, men när Zarah hjälpte mig så gick det mycket bättre iaf. Jag behöver någon som står och skriker på mig. ;)

Sen red jag Obelix på banan, den lilla svart har helt ändrat sitt temperament, förut fick man vara på honom framåt hela tiden, men nu för tiden har han fått upp farten riktigt mycket så man måste ta tillbaka honom istället. Knäppa lilla häst!

Men iaf så var han lite stel och ville inte riktigt komma ner i form, men efter lite jobb med bakbenen så blev han riktigt fin, eller rättare sagt helt underbart fin! På slutet tog jag också några skutt på deras hinder, vilket han gjorde perfekt! :)


Måste skaffa bättre bilder på den svarta faran snart! :)


Sen åkte jag ut till Castro och red en sväng på honom på banan. Han var ganska stel till en början, men efter mycket galopp så blev han bättre, men inte riktigt så mjuk som jag vet att gammelgubben kan vara, men jaja han har sina stela dagar den där. ;) Han var ju iaf glad och fin hela tiden. :)

Jag tror att jag var klar med allt och hemma vid halv 10 igår. Hehe Men det är inte mig emot, jag får ju göra det jag gillar mest. ;)





Skall snart iväg till Stranges idag också, men först lite mat och sen förbi Dahrves hästarna. :)

Jag lovar att så fort jag får tid så skall jag svara på era frågor. But for now, godbye!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: