Ang TR ändring

Med tanke på Alvins inlägg..

Som säkert flera sett så har nu ridsportsförbundet nu valt att frysa mom 151:2 vilket är det som handlar om hur stora loggor får vara osv. Istället gäller de gamla reglerna i mom 151:1 nu för år 2012 och 2013.
Så alltså tidigast år 2014 kan vi vänta att oss att de ändrar reglerna till något så dumt som t.ex 1x3cm blablabla.
Men schockemöhle schabrak, eskadron skydd och allt annat är alltså användbart i minst två år till!

HÄR kan ni läsa mer om SvRf's beslut.

Givetvis ett stort tack till de som kämpat för att få igenom detta. Vet att det är jättemånga som mailat,ringt,samlat in protestlistor osv men den enda personen jag har koll på är Cornelia som startat facebook-sida och namnlistor osv som jag deltagit i och följt. 

 
För att fira detta funderar jag starkt på att beställa mitt efterlängtade Schockemöhle schabrak. Har ju haft luvan sen september så känns väldigt inbjudande! ;)


BTW så ska jag fixa lite så det blir mindre rörigt och lättare för er läsare att se vem som skrivit inläggen. Nu har vi ju de indelade i kategorier men ska göra så det blir ännu lättare att se :) /Sara



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: