Bloggsvar (Ronja)

Anonym om Cortino:
Kan du inte visa bild på 3-åringen? Vad heter den? Ska du inte rida/träna/tävla den?


Svar: För tillfället har jag faktiskt inte några bilder på henne. Får se till att ta några inom kort, men för tillfället är hon väl inte precis någon skönhet kanske. Hehe Men jag kan nog fixa en löshoppningsfilm på henne om det är någon som är intresserad?? :)

Hon heter Sharp Lady Bergerac W, förut blev hon kallad Lady men nu för tiden går hon under namnen Älgen eller Burgarn. Hehe

Från början hade jag tänkt att mamma skulle göra allt med henne, men ja jag har ju ett ganska stort kontrollbehov och när jag ser att hon jobbar henne på ett helt annat sätt än vad jag skulle göra så får jag lite smått panik. Hehe Så antagligen lär jag väl ta mig an henne inom kort... ;)

Träning och tävling låter som något som ligger väldigt långt bort i planeringen för tillfället, så den frågan får jag komma tillbaka till senare i livet. ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: