Bloggsvar (Ronja)

Annie om Den absoluta favoritbebisen.:
Vad har du för sadlar på dina hästar? + dom andra du rider ;)


Svar: På mina egna hästar använder jag oftast min Prestige Michael Roberts, men sen har jag även två Prestige Golden Star, men dom är det mestadels mamma som rider i eller om det är någon annan som rider mina hästar. :)

Sen har vi en Hubertus dressyrsadel, vilken jag snudd på aldrig rider i, den passar inte alls mina ben, så även denna sadel används mestadels av min moder. ;)

När jag tävlade Stina som mest i dressyr så fick jag låna en PFIFF sadel utav Sopheia, vilken var riktigt skön och bra. Min sits blev väldigt mycket bättre i den. :)

Obelix har förut haft en Prestige Meredith Michaels Beerbaum sadel, men eftersom den var för smal i bomen så har de precis köpt en Globus Clic sadel.

Malena har en Henri De Rivel hoppsadel. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: