Bloggsvar (Ronja)

Anonym om Sjuk.:
Hur kan du åka till stallet och rida om du nästan har 39 graders feber? Helt galet att riskera hälsan ju!


Svar: Ja egentligen har du rätt i att det kanske inte är så smart av mig. Men har man djur så har man, bara för att jag är sjuk så kan jag tyvärr inte strunta i dom. Om jag hade haft en "normal" häst så hade jag väl kunnat låta honom vila eller be någon annan rida honom, men nu när jag har ett stycke Castro så då varken kan jag eller vill göra det. :) Så därför måste jag tyvärr vara lite orädd om min hälsa för tillfället. :)



Postat av: Anonym

Vad har ni för benskydd på era hästar när ni rider dressyr/i skogen/hoppträning/hopptävling osv? :)

2012-02-29 @ 18:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: