Bloggsvar (Ronja)

Malin om Div 1 lag.: Hej (=
jag undrar om ni vet någon som kan ändrar bom på min hoppsadel här på Gotland eller blir det att skicka den på fastlandet?
jag har en brun prestige golden star.
eller vet ni någon annanstans man kan göra det?
kom gärna med förslag

Svar: Jag har tyvärr ingen som helst aning faktiskt, men jag kan prata med Jane nästa gång jag är och rider Obelix, hon har nog koll på det där. :)

Eller är det någon annan som läser bloggen som har svar på detta??? :)


Postat av: Malin

Okej jo gärna gör det(=

2012-02-03 @ 12:27:34
Postat av: ~ Gutefotografen, bilder som håller måttet

Det finns en sadelmakare i sanda vet jag. Men om han gör såna här grejer har jag ingen aning om. Känns lite för avancerat för gotlänningar. ;)

2012-02-05 @ 08:31:45
URL: http://gutefotografen.blogg.se/
Postat av: KarolinaWestberg

det finns en sadelmakare i sanda. hanns nr är 0703 22 57 17.

vene vad han heter men han är iaf sadelmakare!:)

2012-02-06 @ 13:15:55
URL: http://karroannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: