Svar!

Mår lite bättre nu än vad jag gjort under dagen, sovit större delen av denna torsdag så kommer inte kunna sova riktigt än så tänkte passa på att svara på en kommentar!

Emma om igår:
Tar du studenten i sommar? Kommer du bli klar med gymnasiet? Vill du plugga vidare? Till vad?

Svar: Jajamen jag tar studenten i sommar, och nej jag kommer inte ha betyg i alla kurser när jag går ut i sommar. Får se hur jag gör med det som är kvar men det lutar väl åt att göra de kurserna på distans bara. Kommer med största sannolikhet inte plugga vidare efter, iaf inte ännu. Önskar att jag "kunde" göra det men kommer inte fixa det så kommer inte hända ännu på några år isåfall. Har ingen aning om vad jag skulle vilja plugga vidare till heller, drömjobb hade varit typ advokat men hade nog tyvärr inte passat mig haha. :)
/Sara



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: