bloggsvar (igen haha)

Känns som jag bara skriver massa svar hela tiden justnu, men finns ju inte jättemycket annat att skriva om nu såhär. Så det är super att ni kommer med frågor för jag har verkligen galet tråkigt!

Anonym om (långt) bloggsvar:
Hur går det med Samona?

Svar: Det går väl bra tror jag! Samona åkte ju till söta duktiga Vida på Öland i början av december och jag tror nog att de funkar rätt bra däruppe förutom att jag saknar henne helt gaaaaaalet. Vet inte riktigt hur Samonas framtid ser ut men det får bli som de blir. Hon är ju ingen jätteenkel ponny och dessutom lite till åren så de viktigaste för oss är att trivs och mår bra, sen om det är vi som står som ägare eller någon annan är inte det viktiga :)
/Sara

  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: