Bloggsvar (Ronja)

Anonym om Helt random sådär:
Vad ska ni alla göra när ni blir stora? Dvs jobba med efter gymnasiet?


Sv: Jag är ju den enda här i bloggen som redan är så stor att jag har slutat skolan, dock arbetslös och har väl inte så stora planer på något.

Men det jag vet helt är att jag vill iaf inte plugga vidare till något. Jag känner att jag är klar med plugget nu. Kan redan allt osv osv. Haha nej men jag är för lat helt enkelt. ;)

Min stora dröm är att köpa gård på fastlandet och starta ett tillridning+tävlingsstall. Och tävla på hög nivå. Men ja det ser ju ganska mörkt ut på den fronten.

Men som det ser ut nu/känns nu så tänker jag aldrig sluta med hästar, utan på ett eller annat sätt så skall jag ha dom som mitt jobb, jag är inte bra på något annat än hästar så jag vet inte om jag skulle klara av andra jobb, min koncentrationsförmåga=0, om det inte gäller hästar då. ;) Hehe

Min allra största dröm är att självkalrt bli så bra så man tävlar uppe i WC klasserna, och spöa skiten ur RGB (Haha), men ja det är mest bara en ouppnåerlig dröm. ;)

Förresten JÄTTE KUL, att ni kommenterar lite, fortsätt i den takten! :D

/Ronja



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: